Актуалізація Стратегії і Фокусування Команди Менеджменту


МЕТА:
Провести актуалізацію стратегії компанії. Визначити пріоритети команди менеджменту на наступний рік.ФОРМАТ:
Стратегічний інтенсив для топ-менеджменту компанії.ПРОГРАМА ВКЛЮЧАЄ:
- Аудит і актуалізацію стратегічного ядра бізнесу (Місія, Візія, Цінності).
- Ідентифікацію і оцінку наявних можливостей і обмежень розвитку.
- Формулювання ідеї стратегії на наступний період
- Розробку стратегічних цілей і побудову стратегічної карти.
- Розробку (актуалізацію) ключових показників ефективності (KPI) для виміру ступеню досягнення стратегічних цілей.
- Визначення пріоритетів стратегічних заходів.
- Виконання учасниками індивідуальних завдань до та під час групових зустрічей
- Виконання учасниками групових завдань під час зустрічей і між ними
- Презентація модератором сучасних стратегічних підходів і інструментів
- Групові обговорення
- Груповий коучинг
- Актуалізоване стратегічне ядро: Місія, Цінності.
- Візія майбутнього в чотирьох проєкціях: «Фінанси», «Ринок», «Внутрішні процеси», «Персонал».
- Стратегічні цілі і мапа їх досягнення.
- Ключові показники ефективності (KPI) компанії, що вимірюють прогрес виконання стратегічних цілей.
- План стратегічних заходів щодо реалізації стратегії бізнесу по групах пріоритетів.
- План каскадування стратегічних цілей і KPI компанії до рівня виконання.
- План дій топ-менеджменту компанії по впровадженню кінцевих продуктів проєкту (2-х етапів).
Етап 1 - Актуалізація стратегічного ядра + Аналіз контексту бізнесу
- Актуалізація Місії – сенс існування бізнесу для Світу і Клієнтів
- Ретроспектива результатів минулого періоду
- Ідентифікація і оцінка ринкових можливостей і обмежень бізнесу
- Ідентифікація внутрішніх обмежень і потенціалу розвитку.
- Оцінка можливостей зростання ефективності використання ресурсів бізнесу.
- Розробка Візії майбутнього в проекціях: Фінанси, Ринок, Внутрішні процеси, Персонал.
- Формулювання ідеї стратегії бізнесу на найближчий рік.
Тривалість: 2 дні
Етап 2 Формалізація Стратегії і розробка Дорожньої карти
- Розробка Стратегічних цілей компанії в проєкціях: «Фінанси», «Ринок», «Внутрішні процеси», «Персонал». Побудова стратегічної мапи.
- Розробка ключових показників ефективності (KPI) для оцінки прогресу виконання стратегічних цілей.
- Оцінка існуючих і розробка нових стратегічних заходів (ініціатив), які здатні забезпечити виконання стратегічних цілей. Визначення пріоритетів стратегічних заходів.
- Розробка плану дій щодо каскадування KPI до рівня підрозділів і виконавців.
- Розробка плана впровадження кінцевих продуктів проєкту.
Тривалість: 2 дні
Загальна Тривалість:
3 тижні (дві 2-х денні стратегічних сесії з 2-х тижневою перервою між ними)
