Актуалізація Стратегії і Фокусування Команди Менеджменту

МЕТА:
Провести актуалізацію стратегії компанії. Визначити пріоритети команди менеджменту на наступний рік.
ФОРМАТ:
Стратегічний інтенсив для топ-менеджменту компанії.
ПРОГРАМА ВКЛЮЧАЄ:
  1. Аудит і актуалізацію стратегічного ядра бізнесу (Місія, Візія, Цінності).
  2. Ідентифікацію і оцінку наявних можливостей і обмежень розвитку.
  3. Формулювання ідеї стратегії на наступний період
  4. Розробку стратегічних цілей і побудову стратегічної карти.
  5. Розробку (актуалізацію) ключових показників ефективності (KPI) для виміру ступеню досягнення стратегічних цілей.
  6. Визначення пріоритетів стратегічних заходів.
ФОРМАТИ РОБОТИ, які використовуються під час проєкту:
  • Виконання учасниками індивідуальних завдань до та під час групових зустрічей
  • Виконання учасниками групових завдань під час зустрічей і між ними
  • Презентація модератором сучасних стратегічних підходів і інструментів
  • Групові обговорення
  • Груповий коучинг
КІНЦЕВІ ПРОДУКТИ:
  1. Актуалізоване стратегічне ядро: Місія, Цінності.
  2. Візія майбутнього в чотирьох проєкціях: «Фінанси», «Ринок», «Внутрішні процеси», «Персонал».
  3. Стратегічні цілі і мапа їх досягнення.
  4. Ключові показники ефективності (KPI) компанії, що вимірюють прогрес виконання стратегічних цілей.
  5. План стратегічних заходів щодо реалізації стратегії бізнесу по групах пріоритетів.
  6. План каскадування стратегічних цілей і KPI компанії до рівня виконання.
  7. План дій топ-менеджменту компанії по впровадженню кінцевих продуктів проєкту (2-х етапів).

Загальна Тривалість:

3 тижні (дві 2-х денні стратегічних сесії з 2-х тижневою перервою між ними)