Стратегічний інтенсив


ТРЕНІНГ - ПРАКТИКУМ
ЦІЛЬОВА АУДИТОРІЯ:
Власники та топ-менеджери вітчизняних підприємств, чисельність групи до 20 осіб.ЩО ОТРИМАЄ УЧАСНИК ТРЕНІНГУ:
- знання та навички, якими повинні володіти члени команди менеджерів для розробки стратегії,
- найбільш ефективні інструменти стратегічного менеджменту,
- способи формулювання стратегічних цілей та шляхи їх досягнення.
- Провести стратегічний аналіз
- Сформувати стратегічні цілі і ключові показники ефективності (KPI)
- Сформувати функціональні стратегії
- Побудувати стратегічну карту
- Розробити Action Plan досягнення стратегічних цілей
- Провести оцінку стратегічних ризиків.
СТРУКТУРА ТРЕНІНГУ:
- Учасники вивчають програмні питання тренінгу у традиційному аудиторному форматі “презентації, ділові ситуації, практичні завдання”.
- Кожен учасник отримує в подарунок книгу В. Савчука і Д. Ковальова “Стратегування в умовах невизначеності”, що дозволить йому поглиблено вивчити розділи, що його цікавлять.
МАТЕРІАЛИ ТРЕНІНГУ:
- Тверді та електронні копії всіх навчальних матеріалів триденного модуля програми.
- Книга В. Савчука и Д. Ковалева “Стратегування в умовах невизначеності”.
- Серія додаткових матеріалів (Added Value) за окремими розділами програми, що становлять найбільший практичний інтерес, в електронному вигляді.
ОСНОВНІ НАВЧАЛЬНІ РОЗДІЛИ ТРЕНІНГУ:
Модуль 1. Базові концепції стратегічного менеджменту
- Стратегія та стратегічне мислення
- Стейкхолдери бізнесу
- Корпоративна культура: стратегічний аспект
- Візія майбутнього
- Стратегічна бізнес-одиниця
- Стратегічний процес
- Класичні основи конкуренції
- Ключові компетенції
- Інновації як критичний драйвер конкурентних переваг
Модуль 2. Базові інструменти стратегічного менеджменту
- Класичні інструменти стратегічного менеджменту
- Школи стратегії
- Особливості сучасного бізнес-середовища
- Стратегічний профіль компанії
- Бізнес моделювання: рекомендовані шаблони
- Управління в групі компаній
- Управління змінами
- Стратегічне планування
- Управління за критерієм вартості (VBM)
- Стратегічні ризики
- Бізнес в сучасному конкурентному стратегічному середовищі
Модуль 3. Стратегічний контролінг
- Суть та завдання сучасного стратегічного контролінгу
- Збалансована система показників (BSC), як інструмент реалізації стратегії
- Технологія розробки BSC.
- Процес розробки BSC.
- Технологія впровадження BSC
- Технологія побудови системи оцінки і системи матеріального стимулювання персоналу на основі досягнення KPI.
- Технологія OKR як швидкий і ефективний спосіб досягнення стратегічних цілей.
