Стратегічний інтенсив

ТРЕНІНГ - ПРАКТИКУМ

ЦІЛЬОВА АУДИТОРІЯ:
Власники та топ-менеджери вітчизняних підприємств, чисельність групи до 20 осіб.
ЩО ОТРИМАЄ УЧАСНИК ТРЕНІНГУ:
  • знання та навички, якими повинні володіти члени команди менеджерів для розробки стратегії,
  • найбільш ефективні інструменти стратегічного менеджменту,
  • способи формулювання стратегічних цілей та шляхи їх досягнення.
Після завершення програми її учасники зможуть розробити стратегію компанії з використанням сучасних інструментів стратегування, а саме:
  • Провести стратегічний аналіз
  • Сформувати стратегічні цілі і ключові показники ефективності (KPI)
  • Сформувати функціональні стратегії
  • Побудувати стратегічну карту
  • Розробити Action Plan досягнення стратегічних цілей
  • Провести оцінку стратегічних ризиків.
СТРУКТУРА ТРЕНІНГУ:
  • Учасники вивчають програмні питання тренінгу у традиційному аудиторному форматі “презентації, ділові ситуації, практичні завдання”.
  • Кожен учасник отримує в подарунок книгу В. Савчука і Д. Ковальова “Стратегування в умовах невизначеності”, що дозволить йому поглиблено вивчити розділи, що його цікавлять.
МАТЕРІАЛИ ТРЕНІНГУ:
  • Тверді та електронні копії всіх навчальних матеріалів триденного модуля програми.
  • Книга В. Савчука и Д. Ковалева “Стратегування в умовах невизначеності”.
  • Серія додаткових матеріалів (Added Value) за окремими розділами програми, що становлять найбільший практичний інтерес, в електронному вигляді.

ОСНОВНІ НАВЧАЛЬНІ РОЗДІЛИ ТРЕНІНГУ: