Data-Driven Decision-Making


Data-Driven Decision-Making – підхід прийняття рішень, що базується на аналізі доступних даних.
Цей підхід лежить в основі всіх освітніх і консалтингових продуктів, що пропонує Школа Business Intelligence професора Савчука.
В Школі ви отримаєте всіх потрібних знань і базових навичок але формування розвиненої компетенції потребує часу і вільних пропозицій на ринку праці, що в сучасних умовах стрімкого розвитку цифрових технологій в світі і великого дефіциту компетентного персоналу в Україні може стати стратегічною перешкодою успіху бізнесу.
Наша команда пропонує вам аутсорс-підтримку перетвореня ваших даних на успішні рішення топ-команди вашого бізнесу.
ЩО САМЕ МИ ПРОПОНУЄМО:
- Дескриптивна аналітика (descriptive analytics) – вивчення і оцінка минулого
- Діагностична аналітика (diagnostic analytics) – ідентифікація причин минулих подій та виявлення закономірностей
- Предиктивна аналітика (predictive analytics) – прогнозування майбутнього
- Прескриптивна аналітика (prescriptive analytics) – пропозиція стратегії успішного досягнення цілей
ЦЕ МОЖЕ БУТИ ЯК КОМПЛЕКСНЕ ЗАВДАННЯ ТАК І ТОЧКОВЕ:
- Exploratory Data Analysis (EDA), консолідація даних, формування єдиної системи збору, обробки та подальшого аналізу даних.
- Аналіз ефективності маркетингових активностей (оцінка ROMI, ROI, CAC, прибутковість каналів).
- Аналіз показників воронки продажів (трафік, конверсія, СРА, …)
- Аналіз користувачів (сегментація, RFM-аналіз, когортний аналіз, LTV, CRR, Churn Rate)
- Розробка маркетингових та фінансових дашбордів, звітності та візуалізацій (аналітичні панелі, графіки, таблиці).
- Автоматизація аналітичних процесів, впровадження та підтримка BI-інструментів (Tableau, MS Power BI).
- Прогнозування маркетингових і бізнес-показників (оцінка впливу активностей на продажі, розрахунок ланцюгових коефіцієнтів).
- Розробка бізнес-моделей. Фінансове моделювання.
- Оцінка інвестиційної привабливості.
- … багато інших діамантів, що ми допоможемо вам знайти в ваших даних
ДОСВІД НАШОЇ DA-КОМАНДИ:
- 20+ років в аналізі великих масивів даних і побудові систем контролінгу.
- 10+ років розробки та впровадження стратегій (виробництво, FMCG, рітейл, фарма, пошта тощо).
- 10+ років маркетингового бекграунду —розробка маркетингових стратегій (як скаладової бізнес стратегії розвитку), розуміння принципів і інструментів маркетингових і комунікаційних кампаній, фокус на зростання прибутковості в умовах покращення клієнтського досвіду.
- 30+ років соціально-психологічного бекграунду – розуміння факторів міграції клієнтської цінності і споживчої поведінки.
- 20+ років програмування і web-розробки (VBA, PHP, JS, SQL, HTML, Python).
