Data-Driven Decision-Making

Data-Driven Decision-Making – підхід прийняття рішень, що базується на аналізі доступних даних.

Цей підхід лежить в основі всіх освітніх і консалтингових продуктів, що пропонує Школа Business Intelligence професора Савчука.

В Школі ви отримаєте всіх потрібних знань і базових навичок але формування розвиненої компетенції потребує часу і вільних пропозицій на ринку праці, що в сучасних умовах стрімкого розвитку цифрових технологій в світі і великого дефіциту компетентного персоналу в Україні може стати стратегічною перешкодою успіху бізнесу.

Наша команда пропонує вам аутсорс-підтримку перетвореня ваших даних на успішні рішення топ-команди вашого бізнесу.

ЩО САМЕ МИ ПРОПОНУЄМО:
  • Дескриптивна аналітика (descriptive analytics) – вивчення і оцінка минулого
  • Діагностична аналітика (diagnostic analytics) – ідентифікація причин минулих подій та виявлення закономірностей
  • Предиктивна аналітика (predictive analytics) – прогнозування майбутнього
  • Прескриптивна аналітика (prescriptive analytics) – пропозиція стратегії успішного досягнення цілей
ЦЕ МОЖЕ БУТИ ЯК КОМПЛЕКСНЕ ЗАВДАННЯ ТАК І ТОЧКОВЕ: 
  1. Exploratory Data Analysis (EDA), консолідація даних, формування єдиної системи збору, обробки та подальшого аналізу даних.
  2. Аналіз ефективності маркетингових активностей (оцінка ROMI, ROI, CAC, прибутковість каналів).
  3. Аналіз показників воронки продажів (трафік, конверсія, СРА, …)
  4. Аналіз користувачів (сегментація, RFM-аналіз, когортний аналіз, LTV, CRR, Churn Rate)
  5. Розробка маркетингових та фінансових дашбордів, звітності та візуалізацій (аналітичні панелі, графіки, таблиці).
  6. Автоматизація аналітичних процесів, впровадження та підтримка BI-інструментів (Tableau, MS Power BI).
  7. Прогнозування маркетингових і бізнес-показників (оцінка впливу активностей на продажі, розрахунок ланцюгових коефіцієнтів).
  8. Розробка бізнес-моделей. Фінансове моделювання.
  9. Оцінка інвестиційної привабливості.
  10. … багато інших діамантів, що ми допоможемо вам знайти в ваших даних
ДОСВІД НАШОЇ DA-КОМАНДИ:
  • 20+ років в аналізі великих масивів даних і побудові систем контролінгу.
  • 10+ років розробки та впровадження стратегій (виробництво, FMCG, рітейл, фарма, пошта тощо).
  • 10+ років маркетингового бекграунду —розробка маркетингових стратегій (як скаладової бізнес стратегії розвитку), розуміння принципів і інструментів маркетингових і комунікаційних кампаній, фокус на зростання прибутковості в умовах покращення клієнтського досвіду.
  • 30+ років соціально-психологічного бекграунду – розуміння факторів міграції клієнтської цінності і споживчої поведінки.
  • 20+ років програмування і web-розробки (VBA, PHP, JS, SQL, HTML, Python).